field:altText

Kwaliteitsverslag 2022

In dit verslag blikken we terug op 2022. Een jaar waarin corona ons nog regelmatig parten heeft gespeeld en waarin we niet alles wat we gepland hadden, gerealiseerd hebben. Maar ook een jaar waarin er heel veel wél is gebeurd. Waarin samenwerken centraal stond, zowel binnen als buiten de organisatie, en we ingezet hebben op het integraal organiseren van onze zorg- en dienstverlening. Om zo beter aan te sluiten bij onze cliënten, vanuit het uitgangspunt 'zorg dichtbij huis'.

Het was ook het jaar waarin innoveren, leren en ontwikkelen hoog op de agenda stonden. En natuurlijk inspanningen gecontinueerd en geïntensiveerd zijn om ons personeelsbestand zowel kwantitief als kwalitatief op peil te houden. Dit alles als onderdeel van onze wens om passende en kwalitatief hoogstaande zorg te bieden en te kunnen blijven bieden, ook in de toekomst.

Klik op onderstaande afbeelding om het kwaliteitsverslag te lezen. 

Vragen?

Stel ze aan ons klantcontactcentrum

088 - 850 00 00

(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur)

Bel mij terug
Contact