Ouderen man en kinderen spelen met bal

Cliënttevredenheidsmeting

Horn, 11-02-2021


Eind vorig jaar vond de jaarlijkse cliënttevredenheidsmeting in de wijkverpleging plaats. Proteion Thuiszorg scoort een 8,6. Juist in deze tijden van corona is zo’n hoge score bijzonder. Daaruit blijkt hoe cliënten de zorgverleners een warm hart toedragen. 

Cliënttevredenheidsmeting
Proteion gebruikt de landelijke vragenlijst voor wijkverpleging (de PREM) om de jaarlijkse clienttevredenheid te meten. De meting vond eind 2020 plaats onder de cliënten van Proteion Thuiszorg. 

Score 
Gemiddeld scoort Proteion Thuiszorg een 8,6. Het landelijk gemiddeld ligt op 8,4. Een mooie uitkomst dat onze cliënten meer tevreden zijn dan gemiddeld. Bijzonder hoog scoort de wijkverpleging op de mate waarin een cliënt Proteion zou aanbevelen. Proteion is trots op dit resultaat.  
 


Nieuws

Horn, 09-12-2025

Mijlpaal voor de regio Noord- en Midden-Limburg Oost: transformatieplan Regioprogramma bekrachtigd

De inwoners van Noord- en Midden-Limburg Oost kunnen rekenen op een belangrijke stap richting toekomstbestendige zorg. Dankzij de bekrachtiging van het regionale transformatieplan door Coöperatie VGZ en CZ kunnen de zorgorganisaties in de regio,… > Lees meer
Horn, 12-11-2025

Proteion Buurtbemiddeling in de media

Aan journaliste Els Bruijnen van de lokale omroep ML5 vertelt buurtbemiddelaar Ger Boereboom hoe Proteion Buurtbemiddeling buren helpt om weer met elkaar in gesprek te gaan. > Lees meer
Horn, 23-10-2025

Cliënttevredenheid thuisbegeleiding

Van 20 oktober t/m 2 november 2025 de cliënttevredenheid van onze thuisbegeleiding gemeten. > Lees meer
Horn, 07-10-2025

Week van de Palliatieve Zorg

Tijdens de Week van de Palliatieve Zorg (4 t/m 11 oktober) bundelen we onze krachten om inwoners te stimuleren op tijd na te denken en te praten over hun wensen en grenzen rondom zorg en welzijn. > Lees meer
Horn, 09-06-2025

100 dagen onderweg

Vandaag sta ik stil bij een bijzonder moment: mijn eerste 100 dagen als bestuurder bij Stichting Proteion. Een periode waarin ik de mensen, verhalen en waarden van onze organisatie en het externe netwerk heb leren kennen. > Lees meer

Vragen?

Stel ze aan ons klantcontactcentrum

088 - 850 00 00

(maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur)

Bel mij terug
Contact