Ouderen man en kinderen spelen met bal

Onderzoek klantcontactcentrum

Horn, 08-11-2017


Proteion voert de komende tijd in samenwerking met de Universiteit van Tilburg (Tranzo) een onderzoek uit naar het toegangsproces tot onze zorg. Doel is om inzicht te krijgen in de ervaren dienstverlening van het klantcontactcentrum.

Het klantcontactcentrum is de ingang voor iedereen met vragen aan Proteion. Maandelijks gaat het om ruim 4500 telefoontjes. De medewerkers geven o.a. advies over diensten en producten van Proteion, regelen de bemiddeling van zorgvragen en wachtlijstbeheer en stemmen in- en doorstroom van cliënten af.

Tranzo houdt in november daarom een aantal gesprekken met cliënten of hun vertegenwoordigers. De vragen gaan over redenen waarom voor zorg bij Proteion gekozen is en wat als prettig ervaren wordt in het contact met ons.

Cliënten die onlangs nieuw in zorg zijn gekomen, bij een zorgcentrum of de thuiszorg, worden daarvoor benaderd. Eerst neemt een klantadviseur contact op om te vragen naar deelname. De deelnemers ontvangen daarna verdere informatie en worden door de onderzoekers van Tranzo gebeld voor het inplannen van de afspraak en het houden van het interview.

Vragen over het onderzoek? Bel dan met het klantcontactcentrum via 088 8500 000.

 

 

 


Nieuws

Horn, 11-12-2018

Zorgverzekeraars 2019

In deze tijd denken veel mensen na over de zorgverzekering in 2019. Het is belangrijk om te weten wat u wel en niet vergoed krijgt. Dat geldt ook voor de zorg van Proteion.

> Lees meer 
Beesel, Roerdalen & Venlo, 13-11-2018

Mantelzorgers verrast

Zo'n 1.500 mantelzorgers verrast tijdens de Dag van de Mantelzorg.

> Lees meer 
Horn, 09-10-2018

De miMakkers van Proteion

Maak kennis met Mik en Ties; de miMakkers van Proteion. Contact van hart tot hart met mensen met dementie.

> Lees meer 
Horn, 10-08-2018

Wijziging abonnementen personenalarmering

Vanaf 1 oktober neemt FocusCura de abonnementen voor personenalarmering over van Proteion.

> Lees meer 
Horn, 09-08-2018

Storing Vodafone

Gisteren was er een grote netwerkstoring bij Vodafone. Inmiddels is deze voorbij. Door maatregelen van Proteion kon de directe cliëntenzorg doorgaan.

> Lees meer 

Vragen?

Stel ze aan ons klantcontactcentrum

088 - 850 00 00

(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur)

Bel mij terug
Contact