Ouderen man en kinderen spelen met bal

Onderzoek klantcontactcentrum

Horn, 08-11-2017


Proteion voert de komende tijd in samenwerking met de Universiteit van Tilburg (Tranzo) een onderzoek uit naar het toegangsproces tot onze zorg. Doel is om inzicht te krijgen in de ervaren dienstverlening van het klantcontactcentrum.

Het klantcontactcentrum is de ingang voor iedereen met vragen aan Proteion. Maandelijks gaat het om ruim 4500 telefoontjes. De medewerkers geven o.a. advies over diensten en producten van Proteion, regelen de bemiddeling van zorgvragen en wachtlijstbeheer en stemmen in- en doorstroom van cliënten af.

Tranzo houdt in november daarom een aantal gesprekken met cliënten of hun vertegenwoordigers. De vragen gaan over redenen waarom voor zorg bij Proteion gekozen is en wat als prettig ervaren wordt in het contact met ons.

Cliënten die onlangs nieuw in zorg zijn gekomen, bij een zorgcentrum of de thuiszorg, worden daarvoor benaderd. Eerst neemt een klantadviseur contact op om te vragen naar deelname. De deelnemers ontvangen daarna verdere informatie en worden door de onderzoekers van Tranzo gebeld voor het inplannen van de afspraak en het houden van het interview.

Vragen over het onderzoek? Bel dan met het klantcontactcentrum via 088 8500 000.

 

 

 


Nieuws

Horn, 13-11-2017

Mantelzorgers verrast!

Meer dan 1800 mantelzorgers in het zonnetje gezet.

> Lees meer 
Horn, 08-11-2017

Onderzoek klantcontactcentrum

Proteion voert de komende tijd een onderzoek uit naar het toegangsproces tot onze zorg.

> Lees meer 
Gennep, 01-11-2017

Feestelijke heropening

Ter gelegenheid van de feestelijke heropening van de dagbestedingen Mimosa en de Zonnehoek, werden de bezoekers getrakteerd op een muzikale middag.

> Lees meer 
Horn, 02-10-2017

Cliëntenraadpleging gestart

​Hoe beoordelen cliënten onze zorg en wat kunnen we beter doen? Om daar achter te komen vindt dit najaar de tweejaarlijkse cliëntenraadpleging plaats.

> Lees meer 
Venlo, 25-09-2017

Boodschappendienst

Service voor inwoners die niet meer zelfstandig hun eigen boodschappen kunnen doen.

> Lees meer 

Vragen?

Stel ze aan ons klantcontactcentrum

088 - 850 00 00

(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur)

Bel mij terug
Contact